ŞANLIURFA BİRECİK İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

PERSONEL KİMLİK KARTI ALIMI DUYURUSU 2024

PERSONEL KİMLİK KARTI ALIMI DUYURUSU 2023
PERSONEL KİMLİK KARTI ALIMI DUYURUSU 2024

Personel kimlik kartı almak isteyen öğretmenlerimizin kimlik kartı alımı için öncelikle kimlik bilgilerini ve fotoğraflarını güncellemeleri gerekmektedir.

Daha sonra aşağıda belirtilen evrakların hazırlanarak İlçe Mebbis Yöneticiliğine müracaat edilmesi gerekmektedir.

GEREKLİ EVRAKLAR

1-) Kişisel Mebbis'ten alınacak kimlik kartı başvuru formu.

2-) Birecik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün TR030001200147500005100011 No'lu Halkbank hesabına 300 TL yatırıldığına dair dekont.

MEYDAN MAH. FERİT AYDIN MİRKELAM CAD. İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BLOK NO 5 İÇ KAPI NO 15 BİRECİK / ŞANLIURFA - 0(414) 652 66 99 / 0(414) 652 20 04

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.